#75731: "Acid attack with clown costume"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
second to the last turn of the game
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v107
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v107
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v107
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v107
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
second to the last turn of the game
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v107
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
second to the last turn of the game
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v107
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
second to the last turn of the game
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v107
-
• Моля опишете грешката при изобразяването If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v107
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v107
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v107
История на докладванията
boardgamearena.com/bug?id=57635 and
boardgamearena.com/bug?id=53082
A player using Clown will resolve the dice twice: once when the dice show all six possible faces, and then again after resetting the dice to the player's choice. The issue is, other cards like Acid Attack and Witch, do they act on the first resolution or the second?
My view is, other cards should generally act after the second resolution. In other words, I think that if you've got five of the faces but not claw, Acid Attack should not help you to activate Clown. And I also think that Witch shouldn't be able to be used to frustrate Clown (i.e. another player shouldn't be able to use Witch after the first resolution, only after the second resolution).
Note that this is a big difference between Clown and Complete Destruction. With Clown there are two resolutions of the dice; with Complete Destruction only one.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
