#73965: "Prestemur n'a pas pu voler la carte de mon adversaire piochée avec Ragfield"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v106
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v106
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v106
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v106
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v106
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
L'interface m'indique ce message :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler
Après plusieurs tentatives, j'ai été obligé de choisir l'autre option, ne pas voler la carte.
Ce qui d'ailleurs entraine ma défaite. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v106
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v106
-
• Моля опишете грешката при изобразяването If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v106
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v106
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v106
История на докладванията
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
