#30399: "Bug #24129 seems to still be around (Game doesn't end when 2 meeples enter the tomb simultaneously)"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v87
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v87
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v87
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v87
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v87
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v87
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v87
-
• Моля опишете грешката при изобразяването If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v87
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v87
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v87
История на докладванията
From my last discussions with the game developer on BGA, he considered the recovery of a sarcophagus to be an action.
I did not agree, since nothing indicates it in the rule, and that is why I initiated this thread: boardgamearena.com/forum/viewtopic.php?f=306&t=17975 .
As a player can only perform one action during his turn, he couldn't therefore recover 2 sarcophagi during the same turn.
If you have any new information, you would be very kind to share it with us.
Sorry for the delay. I will be back on Luxor soon but I cannot manage too many projects simultaneously
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
