#18889: "Double card when steeling opponents barn not occurring"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
-
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
Move 169
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v83
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v83
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v83
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v83
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
-
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
Move 169
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v83
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
-
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
Move 169
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v83
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
-
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
Move 169
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v83
-
• Моля опишете грешката при изобразяването If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v83
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v83
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
When claiming an opponents barn you should be awarded 2 cards.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v83
История на докладванията
The first claiming of an opponents barn works correctly and 2 cards are awarded however subsequent reclaims of that barn are only awarded 1 card.
This would still be a bug
At move 135, there is a 4 parcels takeover containing the central barn. There is correctly 1 card drawn. But the barn is still displayed with the small grass touches, which means it's still considered free...
That's strange, but it explains why, at move 164, the take over gave only 1 card.
It was a problem happening when taking free barns *and* taking over opponents parcels. The computation of the resulting state was wrongly using initial barns and not recomputed barns... so the fact that the barns was now occupied was lost
So I could with a few lines of code rebuild state just before the move causing problems, then playing it and see why the code didn't return the expected result.
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
