Всички доклади
Експлодиращи котета доклади
#159646: "Exploding Kitten counted against me -twice-"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Правила: правило в играта не е било спазено
Подробно описание
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
I drew an exploding kitten. The exploding kitten used _TWO_ of my defuses instead of one. In the logs it looks like I drew two kittens, but I didn't. There was no attack preceding my turn, so I only had one draw to make.• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
Yes. But sorry, I didn't know to record that.• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v133
История на докладванията
фев 27 th 2025 20:10 •
Добави нещо към този доклад
Моля, добавете тук всичко, което изглежда подходящо, за да възпроизведете този бъг или да разберете вашето предложение:
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- Ако имате скрийншот на този бъг (добре е да правите), можете да използвате Imgur.com за да качите и копирате линка тук.