#157096: "Creature with multiplicating dice didn't update its strength after forced reroll"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
Yes, move 97
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. Ако имате скрийншот на този бъг (добре е да правите), можете да използвате Imgur.com за да качите и копирате линка тук.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
Yes, move 97
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
Yes, move 97
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
Yes, move 97
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
Yes, move 97
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Моля опишете грешката при изобразяването Ако имате скрийншот на този бъг (добре е да правите), можете да използвате Imgur.com за да качите и копирате линка тук.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. Ако имате скрийншот на този бъг (добре е да правите), можете да използвате Imgur.com за да качите и копирате линка тук.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
Yes, move 97
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
История на докладванията
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- Ако имате скрийншот на този бъг (добре е да правите), можете да използвате Imgur.com за да качите и копирате линка тук.
