#147515: "Incorrect result of pushing animals"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. -
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
The bug is visible at moves 7 and 8 of the replay.
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. • Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. • Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. • Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. -
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
The bug is visible at moves 7 and 8 of the replay.
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. -
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
The bug is visible at moves 7 and 8 of the replay.
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. -
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
The bug is visible at moves 7 and 8 of the replay.
• Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Моля опишете грешката при изобразяването If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. • Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. • Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. • Какъв е вашия браузър?
Mozilla v5
История на докладванията
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
