#143599: "Sweden map - Government Rural Line card did not award Ostersund Local Campaign"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
Move 701
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v130
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v130
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v130
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v130
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
Move 701
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v130
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
Move 701
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v130
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
Move 701
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v130
-
• Моля опишете грешката при изобразяването If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v130
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v130
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v130
История на докладванията
The game will probably award you the points on your next delivery.
But you should have gotten the points on the use of the card.
I will have a closer look tomorrow.
The card currently only scores when you make a delivery from Ostersund,
I have created a fix so that future games will test Ostersund becoming empty for the Local Campaign when you use the Government Rural Policy.
I award you a virtual 3 points.
The fix will go up with the next release.
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
