#128949: "Boats purchased by the last worker before scoring did not count in the scoring"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
Move #56
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v125
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v125
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v125
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v125
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
Move #56
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v125
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
Move #56
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v125
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
Move #56
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v125
-
• Моля опишете грешката при изобразяването If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v125
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v125
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v125
История на докладванията
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
