#123866: "Game allowed the last dice to be played on flaps, despite the compulsory axis not containing a die."
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
Yes, Move 21.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v124
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v124
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v124
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v124
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
Yes, Move 21.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v124
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
Yes, Move 21.
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v124
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
Yes, Move 21.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v124
-
• Моля опишете грешката при изобразяването If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v124
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v124
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v124
История на докладванията
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
