#120237: "Falsche Berechnung des Ergebnisses einer Runde"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v123
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v123
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v123
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v123
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v123
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v123
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v123
-
• Моля опишете грешката при изобразяването If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v123
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v123
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v123
История на докладванията
Das ist kein Fehler. Die Regel besagt: "Rundenende: Berechnet jetzt eure Punkte für diese Runde. DECKT
dazu noch verdeckt vor euch liegende Karten AUF..."
English:
This is no bug. According to the rulebook: "If you have 3 cards or less at the end of your turn, you must put them face down in front of you. These cards will not be played and WILL BE SCORED at the end of the
round." I agree that the english rulebook (other than the German version) forgot to mention that those cards have to be revealed at the end of the round, but how else could you score them?
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
