#100641: "Lagoon and steppe should let you do an action"
В какво се състои този доклад?
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Какво се случи? Моля изберете от списъка по-долу
Моля, проверете дали вече има доклад по същия въпрос
Ако отговорът е „да“, моля, гласувайте за този доклад. Отчетите с най-много гласове са дадени ПРИОРИТЕТ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Подробно описание
-
• Моля поставете тук съобщението за грешка което виждате, ако има такова
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Моля обяснете, какво искахте да направите, какво направихте и какво се случи
I don't think so
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v117
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v117
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v117
-
• Какво е било показано на екрана, когато сте били блокирани (празен екран? Част от интерфейса на играта? Съобщение за грешка?)
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v117
-
• Коя част от правилата не е била спазена от BGA адаптацията
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Нарушенията на правилата видими ли са при повторение на играта? Ако да, на кой ход се случват?
I don't think so
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v117
-
• Какъв бе игровият ход, който се опитахте да извършите?
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Какво се опитвате да направите, за да задействате тази игра?
I don't think so
-
• Какво се случи, когато се опитахте да направите това (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v117
-
• В кой момент от играта се появи проблема (каква е била съответната инструкция в играта)?
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Какво се случи, когато се опитахте да извършите действието в играта (съобщение за грешка, съобщение за статуса на играта, ...)?
I don't think so
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v117
-
• Моля опишете грешката при изобразяването If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v117
-
• Моля копирайте/поставете текстът показан на аглийски, вместо на Вашия език. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Наличен ли е този текст в системата за превод? Ако да, бил ли е преведен за повече от 24 часа?
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v117
-
• Моля обяснете вашето придложение ясно и кратко така че да бъде възможно най-разбираемо.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Какъв е вашия браузър?
Google Chrome v117
История на докладванията
I'm afraid I don't understand what you mean. Lagoons and steppes allow you a special action in addition to the classic actions (map or claim).
Table 550622263
Добави нещо към този доклад
- Друга маса ID / Ход ID
- F5 реши ли проблема?
- Проблемът няколко пъти ли се е появил? Или всеки път? Или абсолютно случайно?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
